بسم رب المهدی
بسم رب المهدی
خدایا به تو شکایت می کنم از تو.
دیگر طاقتم تمام شده.
کجاست آن طلعت زیبای رشید؟
کجاست آن یار سفر کرده؟
انصاف است که دیگر امت ها یا پیامبری داشته باشند یا امامی که به دیدار روی او قلبشان نورانی گردد ولی امام ما در پس پرده غیبت باشد و ما از این نعمت محروم گردیم؟
کجاست صاحب العصر و الزمان؟
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنَا صَلَوَاتُكَ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ غَيْبَةَ وَلِيِّنَا [إِمَامِنَا] وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا، وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَيْنَا
(( .خدايا از نبود پيامبرمان كه درودهاى تو بر او و خاندانش و از ناپيدايى مولايمان،و بسيارى دشمنانمان و كمى نفراتمان، و سختى فتنهها به سويمان،و از جريان زمان بر زيانمان به درگاه تو شكوه مىآوريم)) "1"
خدایا بس نیست این غیبت که جان ما را به لب رسانده؟
ای خدایی که یوسف را به یعقوب رساندی یوسف زهرا را نیز به ما برسان.
اگر نبود "سید على " این بدر ظلمات غیبت نمی دانم چگونه تحمل می کردم غم ندیدن خورشید را.
این رهبر برای ما به منزله بنیامین است برای یعقوب ، که یعقوب با دیدن او التیام می یافت غم ندیدن یارش.
الهی برسان آن امام پیروز را که ما بس شیفته و مشتاق زیارتش هستیم.
تو اگر بخواهی امر فرج را یک شبه تسهیل می کنی.
اللهم عجل لولیک الفرج
....................................................................
1 )فرازی از دعای افتتاح
خدایا به تو شکایت می کنم از تو.
دیگر طاقتم تمام شده.
کجاست آن طلعت زیبای رشید؟
کجاست آن یار سفر کرده؟
انصاف است که دیگر امت ها یا پیامبری داشته باشند یا امامی که به دیدار روی او قلبشان نورانی گردد ولی امام ما در پس پرده غیبت باشد و ما از این نعمت محروم گردیم؟
کجاست صاحب العصر و الزمان؟
اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْكُو إِلَيْكَ فَقْدَ نَبِيِّنَا صَلَوَاتُكَ عَلَيْهِ وَ آلِهِ وَ غَيْبَةَ وَلِيِّنَا [إِمَامِنَا] وَ كَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا، وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَيْنَا
(( .خدايا از نبود پيامبرمان كه درودهاى تو بر او و خاندانش و از ناپيدايى مولايمان،و بسيارى دشمنانمان و كمى نفراتمان، و سختى فتنهها به سويمان،و از جريان زمان بر زيانمان به درگاه تو شكوه مىآوريم)) "1"
خدایا بس نیست این غیبت که جان ما را به لب رسانده؟
ای خدایی که یوسف را به یعقوب رساندی یوسف زهرا را نیز به ما برسان.
اگر نبود "سید على " این بدر ظلمات غیبت نمی دانم چگونه تحمل می کردم غم ندیدن خورشید را.
این رهبر برای ما به منزله بنیامین است برای یعقوب ، که یعقوب با دیدن او التیام می یافت غم ندیدن یارش.
الهی برسان آن امام پیروز را که ما بس شیفته و مشتاق زیارتش هستیم.
تو اگر بخواهی امر فرج را یک شبه تسهیل می کنی.
اللهم عجل لولیک الفرج
....................................................................
1 )فرازی از دعای افتتاح
- ۱.۴k
- ۲۸ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط