یه ضبط و چندتا نوارِ کاسِت، دلخوشیــه
یه ضبط و چندتا نوارِ کاسِت، دلخوشیــه
من فقط همیناس! خیلی گذشته
اما واســــه من نبودنِ تو هنوز معماست!
نوار خالیو "صدای هق هق" سهم من از
تو فقط همیناست، یه ضبط و...
من فقط همیناس! خیلی گذشته
اما واســــه من نبودنِ تو هنوز معماست!
نوار خالیو "صدای هق هق" سهم من از
تو فقط همیناست، یه ضبط و...
- ۴۷۸
- ۱۳ آذر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط