گاه از سر خشم،
گاه از سر خشم،
گاه از سر بی خیالی و بی قیدی،
گاه از سر تسامح
و گاه به دلیل تهاجم یک احساس،
واژه هایی را به کار می بریم که به کار بردن آن ها جرم است.
احتیاط باید کرد..
حرمت هر کلمه، تنها هنگامی آشکار میشود که آن کلمه را در جایگاه راستین خودش به کار گیریم نه بر اثر لغزش ها...
#نادر_ابراهیمی /یک_عاشقانه_آرام
#تکست_خاص
گاه از سر بی خیالی و بی قیدی،
گاه از سر تسامح
و گاه به دلیل تهاجم یک احساس،
واژه هایی را به کار می بریم که به کار بردن آن ها جرم است.
احتیاط باید کرد..
حرمت هر کلمه، تنها هنگامی آشکار میشود که آن کلمه را در جایگاه راستین خودش به کار گیریم نه بر اثر لغزش ها...
#نادر_ابراهیمی /یک_عاشقانه_آرام
#تکست_خاص
- ۱.۶k
- ۱۰ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط