ری اکشن پسرای اسلیترین
ری اکشن پسرای اسلیترین
pov:وقتی مریض شدی
تام:چون دل وابسته توعه اعصابش خورد میشه و کلی ازشت مراقبت میکنه(من دلم رفتت)
متیو/تئو:نمیزاره پاشی همش برات خوراکی میخره
دراکو:گوشیتو میگیره و میگه باید استراحت کنی
انزو/ریگی:خیلی ناراحت میشه که چرا از خودت مراقبت نکردی(شوشو جان خب مریض شدن دست خود ادم نیستتت)
pov:وقتی مریض شدی
تام:چون دل وابسته توعه اعصابش خورد میشه و کلی ازشت مراقبت میکنه(من دلم رفتت)
متیو/تئو:نمیزاره پاشی همش برات خوراکی میخره
دراکو:گوشیتو میگیره و میگه باید استراحت کنی
انزو/ریگی:خیلی ناراحت میشه که چرا از خودت مراقبت نکردی(شوشو جان خب مریض شدن دست خود ادم نیستتت)
- ۳۸۸
- ۳۱ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط