{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ری اکشن پسرای اسلیترین

ری اکشن پسرای اسلیترین


pov:وقتی مریض شدی

تام:چون دل وابسته توعه اعصابش خورد میشه و کلی ازشت مراقبت میکنه(من دلم رفتت)

متیو/تئو:نمیزاره پاشی همش برات خوراکی میخره

دراکو:گوشیتو می‌گیره و میگه باید استراحت کنی

انزو/ریگی:خیلی ناراحت میشه که چرا از خودت مراقبت نکردی(شوشو جان خب مریض شدن دست خود ادم نیستتت)
دیدگاه ها (۲)

بابا ومپایر دایرز و دیدی؟🤌🤓

بگید ببینم🥲💘

سناریو وقتی با یکی از پسرای گرم میگیری " یه هافلپافی "تام : ...

سناریو اسلیترین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط