{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

استی: من واقعاً انقدر خاروندم که دیگه خون اومده،،

استی: من واقعاً انقدر خاروندم که دیگه خون اومده،،
🦙: مشکل اینه که نمی‌تونم انگشت‌هامو بخارونم… نصف ساق پامو خاروندم

استی: پماد ضد نیش پشه بزن!
🦙: مگه نمی‌دونی اون فقط باعث می‌شه بیشتر بخاره؟؟؟؟؟

استی: هیونجینا، پشه‌ها عاشق پسرای خوشگلن
🦙: من خوشگل نیستم، پشه‌ها اشتباه اومدن

استی: پشه‌های ایتالیا از پشه‌های پاریس قوی‌تر و ترسناک‌ترن.. ㅠㅠ
هیونجینی که بین پشه‌ها هم محبوبه، مراقب خودت باش!!
🦙: بذارن با هم کنار بیان، یکی‌شون نیش بزنه بسشه

استی: هیونجینا، الان بیشتر از همه دلت چی می‌خواد بخوری؟
🦙: هیچی نمی‌خوام، چون همین الان رامیون با دوکبوکی و برنج پیچیده شده تو کیم خوردم

استی: شاید عجیب باشه ولی ㅋㅋㅋㅋ اگه جای نیش پشه رو لیس بزنی، یه‌کم قلقلکی می‌شه ㅋㅋㅋㅋ
🦙: راستش یه‌کم عجیبه واقعاً

استی: اگه استی‌ها همه تبدیل به پشه بشن، هنوزم دوسشون داری؟
🦙: می‌تونم اول اسپری بزنم روتون، بعدش معذرت‌خواهی کنم و بگم «دوستتون دارم»؟


#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
دیدگاه ها (۱)

👤: نظرت چیه؟ 🤭🤭🤭🦙: انگار یکی داره لب‌هاشو به هم می‌زنه.🦙: عز...

درخواستی آموزش دنساس یک: lalalalaاس دو: ealkin on water اس س...

🐶: این دو روز، روزای خوبی بودن.•استیکر#استری_کیدز #بنگ_چان #...

🦙: روی انگشت‌هام سه تا جای نیش پشه دارم، دارم دیوونه می‌شم.چ...

Lord or Lady of Crime

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط