استی: من واقعاً انقدر خاروندم که دیگه خون اومده،،
استی: من واقعاً انقدر خاروندم که دیگه خون اومده،،
🦙: مشکل اینه که نمیتونم انگشتهامو بخارونم… نصف ساق پامو خاروندم
استی: پماد ضد نیش پشه بزن!
🦙: مگه نمیدونی اون فقط باعث میشه بیشتر بخاره؟؟؟؟؟
استی: هیونجینا، پشهها عاشق پسرای خوشگلن
🦙: من خوشگل نیستم، پشهها اشتباه اومدن
استی: پشههای ایتالیا از پشههای پاریس قویتر و ترسناکترن.. ㅠㅠ
هیونجینی که بین پشهها هم محبوبه، مراقب خودت باش!!
🦙: بذارن با هم کنار بیان، یکیشون نیش بزنه بسشه
استی: هیونجینا، الان بیشتر از همه دلت چی میخواد بخوری؟
🦙: هیچی نمیخوام، چون همین الان رامیون با دوکبوکی و برنج پیچیده شده تو کیم خوردم
استی: شاید عجیب باشه ولی ㅋㅋㅋㅋ اگه جای نیش پشه رو لیس بزنی، یهکم قلقلکی میشه ㅋㅋㅋㅋ
🦙: راستش یهکم عجیبه واقعاً
استی: اگه استیها همه تبدیل به پشه بشن، هنوزم دوسشون داری؟
🦙: میتونم اول اسپری بزنم روتون، بعدش معذرتخواهی کنم و بگم «دوستتون دارم»؟
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
🦙: مشکل اینه که نمیتونم انگشتهامو بخارونم… نصف ساق پامو خاروندم
استی: پماد ضد نیش پشه بزن!
🦙: مگه نمیدونی اون فقط باعث میشه بیشتر بخاره؟؟؟؟؟
استی: هیونجینا، پشهها عاشق پسرای خوشگلن
🦙: من خوشگل نیستم، پشهها اشتباه اومدن
استی: پشههای ایتالیا از پشههای پاریس قویتر و ترسناکترن.. ㅠㅠ
هیونجینی که بین پشهها هم محبوبه، مراقب خودت باش!!
🦙: بذارن با هم کنار بیان، یکیشون نیش بزنه بسشه
استی: هیونجینا، الان بیشتر از همه دلت چی میخواد بخوری؟
🦙: هیچی نمیخوام، چون همین الان رامیون با دوکبوکی و برنج پیچیده شده تو کیم خوردم
استی: شاید عجیب باشه ولی ㅋㅋㅋㅋ اگه جای نیش پشه رو لیس بزنی، یهکم قلقلکی میشه ㅋㅋㅋㅋ
🦙: راستش یهکم عجیبه واقعاً
استی: اگه استیها همه تبدیل به پشه بشن، هنوزم دوسشون داری؟
🦙: میتونم اول اسپری بزنم روتون، بعدش معذرتخواهی کنم و بگم «دوستتون دارم»؟
#استری_کیدز #بنگ_چان #لینو #چانگبین #هیونجین #هان #فلیکس #سونگمین #جونگین
- ۵.۸k
- ۰۵ مرداد ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط