{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

+ت از همه چیت زدی تا اون بخنده،خشحال باشه،زندگی خوبی داشت

+ت از همه چیت زدی تا اون بخنده،خشحال باشه،زندگی خوبی داشته باشه، ولی اون چی کار کرد؟
-یکی دیگ رو ترجیح داد:)
دیدگاه ها (۵)

حالم بد:)

چن تا ا عکسای گشنگ پست ته ته

-میش ماهت شم؟!+ن.یکی دیگ روم میتابه،:)وضعیتمممممم:)

فق ی ارمی فرق جانگ هوسوک ،هوپی،هوپ،و هوسوکی رو مدونع

مرگ و زندگی پارت 4 :ا/ت و نامجون زندگی خوبی داشتن و همه چی ب...

زندگی اون موقع قشنگه که سرت تو کار خودتت باشه!!☆

♡تک پارتی (چیفویو) ♡موضوع: وقتی چیفویو حسودی میکنه کارکتر: ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط