{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بس نیس انق نبودی؟(:

دیدگاه ها (۶)

#اصتوری•🥗☁•| #دیانا_رحیمی

#پصت•🥗☁•| #پیج_دوم•☁🥗|•#دیانا_رحیمی

#اصتوری•🥗☁•| #متین_امینی

#اصتوری•🥗☁•| #متین_امینی

یکم از چرت و پرتام...

یادت باشه من گفتم حالم اوکی نیس...یادت باشه من گفتم افسردگی ...

چند نکته خیلی مهم... 😂★من اگه بخوام کسی رو فالو کنم نیاز نیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط