چه دل خوش است نجار....
چه دل خوش است نجار....
هنوز هم،تخت دو نفره می سازد!!
نمیداند..همه تنهایند!!
آنهایی هم که کنار هم می خوابند...
فکرشان،جای دیگر است...
رفیق..
باور کن راست میگویم
در این دنیای پر از دروغ
تنها بودن....
خیلی بهتر از بودن با کسی است!!
که بخواهی دائم خودت را به او
یاد آوری کنی...
تا فراموشت نکند!!
هنوز هم،تخت دو نفره می سازد!!
نمیداند..همه تنهایند!!
آنهایی هم که کنار هم می خوابند...
فکرشان،جای دیگر است...
رفیق..
باور کن راست میگویم
در این دنیای پر از دروغ
تنها بودن....
خیلی بهتر از بودن با کسی است!!
که بخواهی دائم خودت را به او
یاد آوری کنی...
تا فراموشت نکند!!
- ۶۰۰
- ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط