اگ
اگ
من فوتبالی نیستم
ولی بازی با مصر رو دیدم
بازیا قبلشو نمیدونم همینجوری بازی میکردن یا چی
ولی تو اون بازی از دقیقه ٨۰ ب بعد بود که
تازه بازیکنای ما یادشون اومده بود دارن فوتبال بازی میکنن و تو زمین فوتبالن
اره ، تلاششون رو کردن ، دمشونم گرم ، مائم تحسین میکنیم تلاششون رو
ولی باید قبول کنی
با واقعیت ها باید کنار بیای
عقل و منطق رو باید جایگزین تعصب کنی
من اصلا در مورد تیم خودمون نظری نمیدم
ولی تیم مصر اصولی و با قواعد بازی میکرد ، ن همش دنبال سانتر بود ، ن دنبال سر زدن ، ن دنبال زیر،توپ زدن ، ن دنبال وقت تلف کردن ، ن امثال این چیزا
توپ میومد دستش ، بازی سازی میکرد ، با برنامه حمله میکرد ، با سیاست و و و ...
الباقی تیم ها هم باید همینطور باشند
اگ واقعا دنبال پیشرفتین
بایستی اصولی پیش بری و درست تلاش کنی
با هوچی گری و ناله و تعصب بیجا و غر زدن و دنبال مقصر گشتن ، چیزی درست نمیشه
شمائم نظرتون محترمه
ولی با ادامه دادن این مدل راه و سبک ، برا دور های بعدی هم تا همین سطح پیش میریم
درست مثل ادوار گذشته
طبق منطق و تجربه دارم حرف میزنم ، نه هیجان
البته ایرانی جماعت همیشه همینجور بوده
احساساتش همیشه غلبه کرده ب عقل و منطقش
دکتر صمصامی:
معتقدم یک کودتای پارلمانی در کشور رخ داده و نمیخواهند مجلس باز شود
اصلا گیریم اون اتفاقا میوفتاد و صعود میکردی
برنامه ت برا ادامه راه چی بود؟
گل نخوری؟
دفاع کنی؟
ولش کن😄
⭕️ اختلاف نظر یکی از مشاوران قالیباف با تیم توافق
سیاح : اگر به حرف من گوش میکرد باید بجای اسلام آباد میرفت پکن.....
میدونی حرف من چیه؟
من میگم جوری باش اگ تمام عالم بدت رو خواستن و تلاش کردن زمینت بزنن ، نتونن
خدارو داشته باش تا اینجوری بشه
من فوتبالی نیستم
ولی بازی با مصر رو دیدم
بازیا قبلشو نمیدونم همینجوری بازی میکردن یا چی
ولی تو اون بازی از دقیقه ٨۰ ب بعد بود که
تازه بازیکنای ما یادشون اومده بود دارن فوتبال بازی میکنن و تو زمین فوتبالن
اره ، تلاششون رو کردن ، دمشونم گرم ، مائم تحسین میکنیم تلاششون رو
ولی باید قبول کنی
با واقعیت ها باید کنار بیای
عقل و منطق رو باید جایگزین تعصب کنی
من اصلا در مورد تیم خودمون نظری نمیدم
ولی تیم مصر اصولی و با قواعد بازی میکرد ، ن همش دنبال سانتر بود ، ن دنبال سر زدن ، ن دنبال زیر،توپ زدن ، ن دنبال وقت تلف کردن ، ن امثال این چیزا
توپ میومد دستش ، بازی سازی میکرد ، با برنامه حمله میکرد ، با سیاست و و و ...
الباقی تیم ها هم باید همینطور باشند
اگ واقعا دنبال پیشرفتین
بایستی اصولی پیش بری و درست تلاش کنی
با هوچی گری و ناله و تعصب بیجا و غر زدن و دنبال مقصر گشتن ، چیزی درست نمیشه
شمائم نظرتون محترمه
ولی با ادامه دادن این مدل راه و سبک ، برا دور های بعدی هم تا همین سطح پیش میریم
درست مثل ادوار گذشته
طبق منطق و تجربه دارم حرف میزنم ، نه هیجان
البته ایرانی جماعت همیشه همینجور بوده
احساساتش همیشه غلبه کرده ب عقل و منطقش
دکتر صمصامی:
معتقدم یک کودتای پارلمانی در کشور رخ داده و نمیخواهند مجلس باز شود
اصلا گیریم اون اتفاقا میوفتاد و صعود میکردی
برنامه ت برا ادامه راه چی بود؟
گل نخوری؟
دفاع کنی؟
ولش کن😄
⭕️ اختلاف نظر یکی از مشاوران قالیباف با تیم توافق
سیاح : اگر به حرف من گوش میکرد باید بجای اسلام آباد میرفت پکن.....
میدونی حرف من چیه؟
من میگم جوری باش اگ تمام عالم بدت رو خواستن و تلاش کردن زمینت بزنن ، نتونن
خدارو داشته باش تا اینجوری بشه
- ۳۰۹
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط