در گرفتاری باید اندیشه را
در گرفتاری باید اندیشه را
به جنب و جوش در آورد
نه اعصاب را.
خوشبخت کسی نیست که
مشکلی نداره بلکه خوشبخت
کسی است که با "مشکلات"
مشکلی نداره
باید حوصله داشت
تحمل کرد تا موفق شد
به جنب و جوش در آورد
نه اعصاب را.
خوشبخت کسی نیست که
مشکلی نداره بلکه خوشبخت
کسی است که با "مشکلات"
مشکلی نداره
باید حوصله داشت
تحمل کرد تا موفق شد
- ۱.۱k
- ۰۹ دی ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط