مدتیست تا میخواهم از تو بنویسم ، کم می آورم
مدتیست تا میخواهم از تو بنویسم ، کم می آورم
چه بنویسم در وصف تو ، هر چه بگویم ، باز هم باید بگویم
هر چه از عشقت بنویسم ، باز هم باید اشک بریزم
اشک بریزم به شوق بودنت ، به شوق اینکه آنچه مینویسم را برایت خواهم خواند
و تو را به رویاها خواهم برد ، تو را با احساسم همصدا خواهم کرد
تو را با نوای عاشقانه ی دلم آشنا خواهم کرد
تکراریست... همه این جملات تکراریست
میدانم تکرارش هم برایت دلنشین است
چه بنویسم در وصف تو ، هر چه بگویم ، باز هم باید بگویم
هر چه از عشقت بنویسم ، باز هم باید اشک بریزم
اشک بریزم به شوق بودنت ، به شوق اینکه آنچه مینویسم را برایت خواهم خواند
و تو را به رویاها خواهم برد ، تو را با احساسم همصدا خواهم کرد
تو را با نوای عاشقانه ی دلم آشنا خواهم کرد
تکراریست... همه این جملات تکراریست
میدانم تکرارش هم برایت دلنشین است
- ۲.۰k
- ۰۳ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط