بعضی وقتا واقعا خیلی فشار میخورم چون یه سری پیج هایی هستن
بعضی وقتا واقعا خیلی فشار میخورم چون یه سری پیج هایی هستن که نه محتوای خوبی دارن نه حتی تلاشی برای یه کپشن گذاری یا یه پست با کیفت میکنن و عملا دو سه برابر کارشون دیده میشه و ازشون حمایت میشه در صورتی که نه نظمی دارن نه کیفیت دارن بابا چه وضعشه ما داریم اینجا زحمت میکشیم
- ۳.۱k
- ۱۹ آذر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۴۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط