{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادامه خلاصه استریم پارتی امروز ( ۲ اکتبر-۱۰ مهر )

ادامه خلاصه استریم پارتی امروز ( ۲ اکتبر-۱۰ مهر )
بدون من نمیشه نفس کشید ؟ همین الان داری نفس میکشی منظورت چیه ؟
چرا تایتل آهنگ ۳d هست ؟ خب یه جورایی من میخورم ۳ بعدی ببینمتون . من میخوام آرمی هت رو سه بعدی ببینم .
کامنت : اگه سلفی پست‌ نکنی میام باسنتو گاز میگیرم !
وای خدا ... آیگو ... چرا باید بیای باسنم رو گاز بگیری ؟این خیلی عجیبه ... چرا باسنم رو گاز گاز میکنی ؟ دعا میکنم چهارم زود تر بیاد .
آبمیوه بخورم ؟ من آبمیوه دوست ندارم آب گازدار میخورم . بعضی آرمی ها ۴ اکتبر تولدشونه .
کامنت : اگه یکی گفت دوست پسرم کیه میگم تویی . بگو ! ( میخنده ) بگو منم ! میتونی هر چی دلت خواست بگی ... دوست پسر، برادر ، دوست ، داداش بزرگه یا کوچیکه یا عضوی از خانواده .
من دوست دختر ندارم چرا همش توی کامنت ها اینو میپرسید ؟ هوم ؟ اینو دارم بهتون میگم چون همش تو کامنتا دارید میگید و تکرارش میکنید. من دوست دختر ندارم ... الان سرگرم کارم . دوست دختر ندارم ! نیازی بهش ندارم . فقط آرمی ! دوست دخترای من فقط ارمی هستن فقط آرمی ! ( ادمین : الان هممونو گردن گرفت ؟ 🥲😂) از لباسهای گشاد خوشت میاد ؟ آره از لباسهای گشاد و گنده خوشم میاد . از اونایی که از من بد میگن شکایت کنم ؟ نه ..‌ ولشون میکنم . شما هم ول کنید . بزارید هر کاری دلشون میخواد انحام بدن . بیاین اونا رو با عشق شرمنده کنیم مرسی که بهم توجه میکنید ( رسما گفت به چپم )
اینم از دومین استریم پارتی که تموم شد من از ۴ فصل سال پاییز و بهار رو دوست دارم اوکی خسته نباشید من برم تیک تاک بگیرم و یه چیزی بخورم . بزن بریم تیک‌تاک بای بای . بای
دیدگاه ها (۰)

درخواست های استوری 💜💞

این تک ویدیو جزو استوری هام بود اما یادم رفت پستش کنم 💞💜

خلاصه استریم پارتی امروز ( ۲ اکتبر - ۱۰ مهر ) هی ! چه خبرا ؟...

یکم‌دیگم براتون خلاصه استریم پارتی امروز رو میزارم

رمان: ببر من p۲ _: تعجب کردم...

«من عاشق یه مافیا شدم....» part-18ویو وانی *صبح خواب میدیدم ...

𝐌𝐲 𝐥𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐠𝐢𝐫𝐥 دختر کوچولوی من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط