آدمارو باید" بهاندازه دوست داشت" نه بیشتر و
آدمارو باید" بهاندازه دوست داشت" نه بیشتر و
نه کمتر! باید بلد باشی یه نفر رو
بهاندازه دوست داشتهباشی دوست داشتن بیش
از اندازه، آدمارو اذیت میکنه باعث میشه ازت
فاصله بگیرن! شاید تو "داستانا و فیلما"
عشق جالب و قشنگ باشه! و شـاید همه دوست
داشته باشن تجربش کنند، اما حقیقت اینه همه
از عشق فراریان! و تو اگه میخوای اون
همیشهکنارت باشه عاشقشنشو دوستش داشته
باش براش وقت بذار نه تمامِ زندگیتو چون باورم
کن، جواب نمیگیری! متاسفم که اینو میگم
ولی بعد از سالهاتلاش فهمیدم که عشق تو این
دنیا هیچوقت به قشنگیِ داستاناییکه میخونی
نیست! اگه "عاشق شدی" باید خودتو
برای درد کشیدن آماده کنی و"گاهی در نهایت"
به اون خوشی که باید برسی نمیرسی!
نه کمتر! باید بلد باشی یه نفر رو
بهاندازه دوست داشتهباشی دوست داشتن بیش
از اندازه، آدمارو اذیت میکنه باعث میشه ازت
فاصله بگیرن! شاید تو "داستانا و فیلما"
عشق جالب و قشنگ باشه! و شـاید همه دوست
داشته باشن تجربش کنند، اما حقیقت اینه همه
از عشق فراریان! و تو اگه میخوای اون
همیشهکنارت باشه عاشقشنشو دوستش داشته
باش براش وقت بذار نه تمامِ زندگیتو چون باورم
کن، جواب نمیگیری! متاسفم که اینو میگم
ولی بعد از سالهاتلاش فهمیدم که عشق تو این
دنیا هیچوقت به قشنگیِ داستاناییکه میخونی
نیست! اگه "عاشق شدی" باید خودتو
برای درد کشیدن آماده کنی و"گاهی در نهایت"
به اون خوشی که باید برسی نمیرسی!
- ۱.۴k
- ۲۶ مهر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط