تقصیر خودم نیست اگر داغ و کبودم
تقصیر خودم نیست اگر داغ و کبودم
حرف تو که آید به میان سخت حسودم
تقصیر تو هم هست که با طرز نگاهت
آرام خزیدی به تن تارم و پودم
می خواستم از جاذبه ات فاصله گیرم
اما نشد و عشق تو سر زد به وجودم
ای کاش فقط سر زده بود ...آمد و ماند و
در گیر خودش کرد ...من و بود و نبودم
تکثیر شدی در همه ی ثانیه هایم
در خوابم و در اشکم و در ذکر سجودم
آنقدر که جز چهره ی تو هیچ ندیدم
آنقدر که جز وصف تو چیزی نسرودم
با حضرت حافظ کمی از عشق تو گفتم
فرمود مراعات کنم حد و حدودم
حرف تو که آید به میان سخت حسودم
تقصیر تو هم هست که با طرز نگاهت
آرام خزیدی به تن تارم و پودم
می خواستم از جاذبه ات فاصله گیرم
اما نشد و عشق تو سر زد به وجودم
ای کاش فقط سر زده بود ...آمد و ماند و
در گیر خودش کرد ...من و بود و نبودم
تکثیر شدی در همه ی ثانیه هایم
در خوابم و در اشکم و در ذکر سجودم
آنقدر که جز چهره ی تو هیچ ندیدم
آنقدر که جز وصف تو چیزی نسرودم
با حضرت حافظ کمی از عشق تو گفتم
فرمود مراعات کنم حد و حدودم
- ۱.۷k
- ۲۳ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط