بعد از مرگم گوشیمو با خودم دفن کنید با اکانتمم هر چن وقت
بعد از مرگم گوشیمو با خودم دفن کنید با اکانتمم هر چن وقت یه بار یه پست بزارید دل همه کباب شه که چرا قدرمو ندونستین😏
اها زیر پستامم گریه کنید دل همه ویسگون کباب شه:|||||
همین دیگه راااسیییی فاتحه راستکی بخونید الکی پیس پیس نکنید:/
اها زیر پستامم گریه کنید دل همه ویسگون کباب شه:|||||
همین دیگه راااسیییی فاتحه راستکی بخونید الکی پیس پیس نکنید:/
- ۵۸۸
- ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط