{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ب سلامتی خودم که تهِ تهِ معرفـــــــــــــــــت اگه نباشم

ب سلامتی خودم که تهِ تهِ معرفـــــــــــــــــت اگه نباشم، بی معرفت هم نیستم!!!



ب سلامتی خودم که اگه اسم ندارم و بینامم، حداقل خودمم نه کَسه دیگه!!!



ب سلامتی خودم که اگه هیچی نباشم لااقل نامرد نیستم!!!



ب سلامتی خودم که از خواسته هام میگذرم تا دیگرون به خواستشون برسن!!!



ب سلامتی خودم که ب هرکی رسیدم خندیدم تا طرف با دیدنم واسه دو دقیقه هم شده غم و غصشو بریزه دور!!!



ب سلامتی خودم که با وجود 200تا مخاطب گوشیم و 100تا یاهو و 60 70 تا وبلاگی بازم بی رفیقم!!!!



ب سلامتی خودم که هرکی شونه خواست شونش شدم و هروقت شونه خواستم یه بُرِس هم به ما ندادن!!!!



ب سلامتی خودم که دوست داشتن رو از همون بچگی یاد گرفتم!!!



ب سلامتی خودم که خوردم اما نزدم!!!!



ب سلامتی خودم که بخشیدم و بخشیده نشدم!!!



ب سلامتی خودم که هرچی باشم تلافی بانو نیستم!!!



ب سلامتی خودم که اشکم در اومد اما اشک در نیاوردم!!!



ب سلامتی خودم که سکوت کردم تا طرف خالی شه ولی سکوت نکرد تا من خالی شم!!!



ب سلامتی خودم که تو دنیا هیچکی دوسم نداشته باشه، مامان بابام عاشقمن!!!



ب سلامتی خودم که لگد زدم به احساسم!!!



ب سلامتی خودم که تنهایی رو به بودن با هرکسی ترجیح میدم!!!

<><><><><><><><><><><><><><><><>

بینام نوشت:::

ب سلامتی خدا که هرچه قدر بدی دید جز خوبی تحویل نداد!!! به این میگن "مَرد"!!!!!!!ا
دیدگاه ها (۱۰)

سلامتی خودم که مخاطب خاص! هیشکی نیستم.. 0: سلامتی خودم که چ...

این بار برای دل خودم می نویسم. . . برای دغدغه های خودم بر...

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی بنام دقیقه هام خیلی قشنگه دان...

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام دیوونه میشم اوووووف خیل...

My friend ♡:)part.10._..نه ندارم..《حرفشو قطع کرد 》+..خیلی خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط