*** روی صحبتم با بعضیاس نه خیلیا
*** روی صحبتم با بعضیاس نه خیلیا
پس لطفا اون خیلیایی که جز بعضیا نیستن دلگیر نشن ***
بعضیا واسه خودشون توی این دنیای مجازی دنیای دیگه ای باز کردن به نام دنیای موجازی یعنی فک میکنن چون کسی از هویت اصلیشون باخبر نیست مجازن معذرت میخوام هرغلطی بکنن
همین الان یه چرخی بزنید توی این دنیای مجازی گوشه کناراشو نیگاه کنید یه دختر که اسوه پاکی و مهربونی باس باشه عکسی از مکالمه خودش بادوستش رو که حاویه رکیک ترین وزننده ترین الفاضه رو پست میکنه و زیرش باکمال پرویی مینویسه مکالمه ی منو عشقم همین الان یهوویی یا اون پسری که ادعای ناموس پرستیش میشه زیر پستای دخترا هزاران حرف رکیک و زهرماری میزنه و ادعای عشق وعاشقی میکنه
دخترا با احساسات پسرا ، پسرا با عواطف دخترا بازی میکنن
یه سری برادر هستند که حق برادری رو درقبال آجیاشون تموم کردن مث سایه پشتشونن نمیزارن تکون بوخورن
اما...
خوووو عزیزم تو اگه برادری برو برادرآجی خودت باش بروو برووو عزیزم برووووو آجیت چشم براهته..
، همه و همه شدن بازیچه دست بعضیا
هرکی که نبینه خدا که شاهد وناظره
عزیزم این دنیا بادنیای تخت ورخت خواب فرق میکنه راهو اشتپ اومدی
یارو عکس برهنه میزاره توی پستش میگه اگه آدمین جرات داره حذفش کنه آخه لامصب اگه دست ما بود که از صحنه روزگارمحوت میکردیم
عزیزم این عکسا رو قاپ کن بزن به دیوار خونه ات که همیشه جلوی چش خودت باشه چرا اشتراک میزاری تا دختر وپسرای زیر پونزده شونزده سال نا خوداگاه چششون ب اینا بیفته از خدای بالای سرت بترس،
الان آماربگیرین خیلیا مجردن و روی این مسایل کنجکاون
شاید بگی الان به تووووووچه...
آره به من مربوط نیست هرکسی رو توی قبر خودش میخوابونن اما من ازنگاه سنت امر به معروف ونهی ازمنکر میگم
خداشاهده تا الان نه به کسی منفی دادم نه گزارش کردم نه بلاک کردم کسی هم تا الان به من نه بد گفته نه توهینی کرده
اما وژدانن وخداییش یه سری پسرای گلی توی این دنیای مجازی پیدا میشه و از صدتا رفیق شخصی بامرام ترو باوفاترند یه مردایی رو توی همین مجازی میشناسم که آدم میتونه مث دوتاچشمش بهشون اعتماد کنه واقعا دمشون گررررم...
یا هستند دخترای باشخصیتی که از نوع حرف زدنا و کامنتا و پستاشون آدم میفهمه که افراد خانواده داری هستند وتوی یه فرهنگی غنی بزرگ شدن خوب وبد رو بخوبی میشناسن اونا همون فرشته های زمینین که وجودشون توی این دنیای مجازی یه نعمته
...کلام آخر
خداییش بیایین یه کم نگاهمونو عوض کنیم و یادبگیریم که هرچیزی وهرکاری جایی داره وراهی
*** درهرصورت معذرت و شرمنده امیدوارم کسی نه برداشت جداگانه ای کنه نه به خودش بگیره ونه این موضوع روجهت دار تصور کنه
خدا روشکر تموم افرادی که توی این پروفایل عضو هستن باجنبه باوقار وباکمالاتن و خوب وبد رو بخوبی تشخیص میدن ***
@ کوچیک شوما کاپیتانوو... @
پس لطفا اون خیلیایی که جز بعضیا نیستن دلگیر نشن ***
بعضیا واسه خودشون توی این دنیای مجازی دنیای دیگه ای باز کردن به نام دنیای موجازی یعنی فک میکنن چون کسی از هویت اصلیشون باخبر نیست مجازن معذرت میخوام هرغلطی بکنن
همین الان یه چرخی بزنید توی این دنیای مجازی گوشه کناراشو نیگاه کنید یه دختر که اسوه پاکی و مهربونی باس باشه عکسی از مکالمه خودش بادوستش رو که حاویه رکیک ترین وزننده ترین الفاضه رو پست میکنه و زیرش باکمال پرویی مینویسه مکالمه ی منو عشقم همین الان یهوویی یا اون پسری که ادعای ناموس پرستیش میشه زیر پستای دخترا هزاران حرف رکیک و زهرماری میزنه و ادعای عشق وعاشقی میکنه
دخترا با احساسات پسرا ، پسرا با عواطف دخترا بازی میکنن
یه سری برادر هستند که حق برادری رو درقبال آجیاشون تموم کردن مث سایه پشتشونن نمیزارن تکون بوخورن
اما...
خوووو عزیزم تو اگه برادری برو برادرآجی خودت باش بروو برووو عزیزم برووووو آجیت چشم براهته..
، همه و همه شدن بازیچه دست بعضیا
هرکی که نبینه خدا که شاهد وناظره
عزیزم این دنیا بادنیای تخت ورخت خواب فرق میکنه راهو اشتپ اومدی
یارو عکس برهنه میزاره توی پستش میگه اگه آدمین جرات داره حذفش کنه آخه لامصب اگه دست ما بود که از صحنه روزگارمحوت میکردیم
عزیزم این عکسا رو قاپ کن بزن به دیوار خونه ات که همیشه جلوی چش خودت باشه چرا اشتراک میزاری تا دختر وپسرای زیر پونزده شونزده سال نا خوداگاه چششون ب اینا بیفته از خدای بالای سرت بترس،
الان آماربگیرین خیلیا مجردن و روی این مسایل کنجکاون
شاید بگی الان به تووووووچه...
آره به من مربوط نیست هرکسی رو توی قبر خودش میخوابونن اما من ازنگاه سنت امر به معروف ونهی ازمنکر میگم
خداشاهده تا الان نه به کسی منفی دادم نه گزارش کردم نه بلاک کردم کسی هم تا الان به من نه بد گفته نه توهینی کرده
اما وژدانن وخداییش یه سری پسرای گلی توی این دنیای مجازی پیدا میشه و از صدتا رفیق شخصی بامرام ترو باوفاترند یه مردایی رو توی همین مجازی میشناسم که آدم میتونه مث دوتاچشمش بهشون اعتماد کنه واقعا دمشون گررررم...
یا هستند دخترای باشخصیتی که از نوع حرف زدنا و کامنتا و پستاشون آدم میفهمه که افراد خانواده داری هستند وتوی یه فرهنگی غنی بزرگ شدن خوب وبد رو بخوبی میشناسن اونا همون فرشته های زمینین که وجودشون توی این دنیای مجازی یه نعمته
...کلام آخر
خداییش بیایین یه کم نگاهمونو عوض کنیم و یادبگیریم که هرچیزی وهرکاری جایی داره وراهی
*** درهرصورت معذرت و شرمنده امیدوارم کسی نه برداشت جداگانه ای کنه نه به خودش بگیره ونه این موضوع روجهت دار تصور کنه
خدا روشکر تموم افرادی که توی این پروفایل عضو هستن باجنبه باوقار وباکمالاتن و خوب وبد رو بخوبی تشخیص میدن ***
@ کوچیک شوما کاپیتانوو... @
- ۱۴.۰k
- ۱۴ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۴۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط