گناهم چیست خداوندا ؟
گناهم چیست خداوندا ؟
~~~~~~~~~~~~~~~~
بی تو باران ,
چه ارزشی دارد....
بی تو ای آشنا به حس غریب ,
دفترم پر ز یاد تو باد...
ای غزل,
ای ترانه,
نجیب,
بی تو باران همیشه کم دارد....!
پنجره,
یک نگاه خیره به دشت....
بی تو ابری نمی شود شعرم,
روزگارم,
و آنچه گذشت....
آرزو بود ...
گفته بودی تو بگو,
چه بگویم ای دوست,
چه بگویم که سزاوار شنیدن باشد....
زیر شلاق سکوت
بهتر از نعره ی دیدن باشد
اشتیاقم بس نیست !؟
با توام
طرز نگاهم بس نیست !؟
و
آنچه گذشت آرزو بود ....
کوچه خلوت
خانه تاریک
آسمان غمگین و من دلتنگ
قرارم نیست تا یک لحظه بنشینم
توانم نیست تا یک لحظه بر خیزم
نمی دانم کجا هستم
نمی دانم چه می گویم
سرم سنگین
دلم غمگین
دلم بگرفته از ما از شما از این ....
چرا من آنچه می خواهم نمی بینم ؟
چرا من آنچه می بینم نمی خواهم ؟
خدایا مرده ام شاید
تو حاشا می کنی مرگم
هوای خانه چون آوار
خیابان . کوچه ها مسموم
خدایا از تو من امشب
هوای تازه می خواهم
غزل . باران
دل دیوانه می خواهم
خدایا من نمی دانم
مگر تنها شدن جرم است !!!
اگر نه!
پس چرا می سوزد این جانم ؟
چرا صبر و قرارم نیست ؟
چرا تاب و توانم نیست ؟
... گناهم چیست خداوندا ؟
گناهم چیست ؟
~~~~~~~~~~~~~~~~
بی تو باران ,
چه ارزشی دارد....
بی تو ای آشنا به حس غریب ,
دفترم پر ز یاد تو باد...
ای غزل,
ای ترانه,
نجیب,
بی تو باران همیشه کم دارد....!
پنجره,
یک نگاه خیره به دشت....
بی تو ابری نمی شود شعرم,
روزگارم,
و آنچه گذشت....
آرزو بود ...
گفته بودی تو بگو,
چه بگویم ای دوست,
چه بگویم که سزاوار شنیدن باشد....
زیر شلاق سکوت
بهتر از نعره ی دیدن باشد
اشتیاقم بس نیست !؟
با توام
طرز نگاهم بس نیست !؟
و
آنچه گذشت آرزو بود ....
کوچه خلوت
خانه تاریک
آسمان غمگین و من دلتنگ
قرارم نیست تا یک لحظه بنشینم
توانم نیست تا یک لحظه بر خیزم
نمی دانم کجا هستم
نمی دانم چه می گویم
سرم سنگین
دلم غمگین
دلم بگرفته از ما از شما از این ....
چرا من آنچه می خواهم نمی بینم ؟
چرا من آنچه می بینم نمی خواهم ؟
خدایا مرده ام شاید
تو حاشا می کنی مرگم
هوای خانه چون آوار
خیابان . کوچه ها مسموم
خدایا از تو من امشب
هوای تازه می خواهم
غزل . باران
دل دیوانه می خواهم
خدایا من نمی دانم
مگر تنها شدن جرم است !!!
اگر نه!
پس چرا می سوزد این جانم ؟
چرا صبر و قرارم نیست ؟
چرا تاب و توانم نیست ؟
... گناهم چیست خداوندا ؟
گناهم چیست ؟
- ۷.۵k
- ۰۹ خرداد ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط