{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هربار که میخوابم اونقدر غمگین نیستم که دوباره نخوام صبح ر

هربار که میخوابم اونقدر غمگین نیستم که دوباره نخوام صبح رو ببینم و اونقدر شاد نیستم که با ذوقِ اومدن فردا بخوابم، اما دوست دارم به خوابی موقت و طولانی برم تا وقتی که آدم، انسان تر شده باشه.
دیدگاه ها (۰)

دلم میخواد به اون ادمایی که راجع به ظاهرم صحبت میکنن و الکی ...

بلععع من اومدمممم 😂😂

از همه‌ی آدم‌هایی ك باعث میشن به سالم بودن خودت شک کنی ، دور...

۷ درصد شد اومدم 😐

عاشق دیوانه p4

پارت اول 🔥

رمان: ببر من p3ویو _خیلی خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط