هرروز به خودم امید میدم ک همه چیز خوبه و همه چیز درست میش
هرروز به خودم امید میدم ک همه چیز خوبه و همه چیز درست میشه ولی یه حس ناامیدی یه حس بد از درون بهم میگه چرا داری خودتو گول میزنی؟
چرا داری به خودت دروغ میگی؟
تو ک میدونی دیگ قرار نیست هیچی درست بشه،تو ک میدونی چقدر حالت بده چرا با خودت اینکارو میکنی؟
اون حس دقیقا همون حرفایی رو بهم میزنه ک ازشون فرار میکنم..
چرا داری به خودت دروغ میگی؟
تو ک میدونی دیگ قرار نیست هیچی درست بشه،تو ک میدونی چقدر حالت بده چرا با خودت اینکارو میکنی؟
اون حس دقیقا همون حرفایی رو بهم میزنه ک ازشون فرار میکنم..
- ۲۲.۸k
- ۱۷ مهر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط