سکوتت سرد و سنگین است ، من فریاد میخواهم
سکوتت سرد و سنگین است ، من فریاد میخواهم
همیشه رقص موهای تو را ، در باد میخواهم
صدایم در گلو جا مانده بغضم را ، بگیر اما
نفسهای تنیده درهم ، آزاد میخواهم
تمام بوی عطرت را ، فرستادی در آغوشم
نگفتی میکشی من را ، تو را جلاد میخواهم
دلم تاول زده ، در انتظار بوسه ای آرام
به فریادم برس ، با بوسه ات امداد میخواهم
نگاهت را نگیر از من ، چرا دزدانه میخندی ؟!!
من آن لبخندهای موزی و شیاد میخواهم
تو جمعم کن ، هنوزم بی تو من فردم ، نگو بعدا
دو تا زوج کنار هم ، در این اعداد میخواهم
خیالت را نبر هر سو ، که چشمان خمارت رفت
میان دستهای آتشین ، رخداد میخواهم
بگو آن دوستت دارم ، که با تکرار میگفتی
همان ها را که از روی لبت ، افتاد میخواهم
نگاه تلخ من ، از بودنت انگار شیرین است
وگرنه در نبودت ، طاقت فرهاد میخواهم
همیشه رقص موهای تو را ، در باد میخواهم
صدایم در گلو جا مانده بغضم را ، بگیر اما
نفسهای تنیده درهم ، آزاد میخواهم
تمام بوی عطرت را ، فرستادی در آغوشم
نگفتی میکشی من را ، تو را جلاد میخواهم
دلم تاول زده ، در انتظار بوسه ای آرام
به فریادم برس ، با بوسه ات امداد میخواهم
نگاهت را نگیر از من ، چرا دزدانه میخندی ؟!!
من آن لبخندهای موزی و شیاد میخواهم
تو جمعم کن ، هنوزم بی تو من فردم ، نگو بعدا
دو تا زوج کنار هم ، در این اعداد میخواهم
خیالت را نبر هر سو ، که چشمان خمارت رفت
میان دستهای آتشین ، رخداد میخواهم
بگو آن دوستت دارم ، که با تکرار میگفتی
همان ها را که از روی لبت ، افتاد میخواهم
نگاه تلخ من ، از بودنت انگار شیرین است
وگرنه در نبودت ، طاقت فرهاد میخواهم
- ۱.۱k
- ۳۱ شهریور ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط