سلام دوستان یه مدت نمیام ویس حالم خوش نیست خوبی بدی ازم د
سلام دوستان یه مدت نمیام ویس حالم خوش نیست خوبی بدی ازم دیدید به بزرگواریتان ببخشید حلال کنیدشمارو بخدا میسپارم انشاءالله توزندگیتون موفق شادسربلند باشیدفقط یه خواهشی ازتون دارم توروخدا فقط واسم دعا کنید.
- ۱.۷k
- ۱۵ تیر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط