یکی بود یکی نبـود،
یکی بود یکی نبـود،
مال قدیمهاست!
الان ... .همه باشن،
" تو "نباشی، .
هیچکس نیست...!❤
🍁 🍂 🍃
مال قدیمهاست!
الان ... .همه باشن،
" تو "نباشی، .
هیچکس نیست...!❤
🍁 🍂 🍃
- ۶۴۲
- ۱۱ مهر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط