{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گایز ببخشید اگه با عکسا ناراحتتون کردم

گایز ببخشید اگه با عکسا ناراحتتون کردم
من تمام عکس هارو حذف میکنم منو خیلی ناراحت کردین من از ویسگون تا دو روز دیگه میرم من فکر کردم خوشحالتون میکنم اخه ۳۵ نفر( اسکیرین میگیرم ) درخواست کرده بودن
منو ناراحت کردین با این رفتارتون 😔
همش یا قُر قُر میکردین یا با شکلک ( 😒😏😡☹️🤬) به من ابراز علاقتونو میفهموندین متشکرم به خاطر لایکای زیباتون ولی با این کارتون فکر کنم دیگه از ویس برم و دیگه فعالیت نکنم.
#love
دیدگاه ها (۲)

این که اشکالی نداره؟ 😏

بچه ها

اسمه:خدا منو لعنت کنه اگر عاشق تو بشم کوچاری زود باش بزن به ...

«Don't scold me»part-12قشنگا شرایط رو کامل نکردین ولی من باز...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط