پست موسیقی نوین.
پست موسیقی نوین.
کپشن:
خاموشی به سبک «ماکان بند»
شکستهای مطلق سهم مقاره و هادیان
روزگاری در صدر پرفروشهای کنسرت بودند، موزیکهایش کم و بیش در میان مردم شنیده میشد و بعضاً کارهایشان تا مرز هیت شدن پیش میرفت، از فرط جمعیت نمیتوانستند در میان ازدحام طرفدارانشان حضور پیدا کنند و مدیریت گروهشان را چهرههای موزیسن برعهده داشتند… اما حالا نزدیک به دوسالی میشود که همه چیز تغییر کرده است… اینقدر تغییر که انگار نه انگار روزگاری بندی به اسم «ماکان» وجود داشت…
یاشار خسروی که مدیریت گروه «ماکان» را برعهده داشت و عامل اصلی شکلگیری امیر مقاره و رهام هادیان در کنار یکدیگر بود با دلخوری و جنگ و جدل از این دوچهره جدا شد و در ماههای اخیر نیز «امیرمیلاد نیکزاد» که موزیکهای هیت مقاره و هادیان، مدیوم او بود ترجیح داد به همکاری با آنها ادامه ندهد…
حالا اما «ماکان بند» در برهوت کاملی از عدم ساختار و نظم و هوش به سر میبرد تا در نبودِ چهرههای موزیسنِ باسواد و درست در کنار امیر مقاره و رهام هادیان، موزیکهایشان یک به یک زمین بخورد و دست به هر ریسمانی برای پُر شدن کنسرتهایشان بزنند…
آری… دوران افول تا سقوط چهرههای موسیقی در ایران، مصداق بارز این گروه است که روزگاری در صدر خبرهای مارکت بودند… همانهایی که خود را همه چیزدان میدانند و گمان میکنند در نبود پشتوانهی درست، میتوانند خود را تا ابد روی قله نگه دارند…
این سرنوشت تکراری در ادامه گریبانگیر کدام چهرهها خواهد شد
کپشن:
خاموشی به سبک «ماکان بند»
شکستهای مطلق سهم مقاره و هادیان
روزگاری در صدر پرفروشهای کنسرت بودند، موزیکهایش کم و بیش در میان مردم شنیده میشد و بعضاً کارهایشان تا مرز هیت شدن پیش میرفت، از فرط جمعیت نمیتوانستند در میان ازدحام طرفدارانشان حضور پیدا کنند و مدیریت گروهشان را چهرههای موزیسن برعهده داشتند… اما حالا نزدیک به دوسالی میشود که همه چیز تغییر کرده است… اینقدر تغییر که انگار نه انگار روزگاری بندی به اسم «ماکان» وجود داشت…
یاشار خسروی که مدیریت گروه «ماکان» را برعهده داشت و عامل اصلی شکلگیری امیر مقاره و رهام هادیان در کنار یکدیگر بود با دلخوری و جنگ و جدل از این دوچهره جدا شد و در ماههای اخیر نیز «امیرمیلاد نیکزاد» که موزیکهای هیت مقاره و هادیان، مدیوم او بود ترجیح داد به همکاری با آنها ادامه ندهد…
حالا اما «ماکان بند» در برهوت کاملی از عدم ساختار و نظم و هوش به سر میبرد تا در نبودِ چهرههای موزیسنِ باسواد و درست در کنار امیر مقاره و رهام هادیان، موزیکهایشان یک به یک زمین بخورد و دست به هر ریسمانی برای پُر شدن کنسرتهایشان بزنند…
آری… دوران افول تا سقوط چهرههای موسیقی در ایران، مصداق بارز این گروه است که روزگاری در صدر خبرهای مارکت بودند… همانهایی که خود را همه چیزدان میدانند و گمان میکنند در نبود پشتوانهی درست، میتوانند خود را تا ابد روی قله نگه دارند…
این سرنوشت تکراری در ادامه گریبانگیر کدام چهرهها خواهد شد
۲.۱k
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۵)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.