"دلتنگی، جوانه بودبعد از رفتنت
"دلتنگی، جوانه بودبعد از رفتنت
حالا زیر سایهاش،
چای میخورم هر روز.
فاطمه ی قشنگم💔
حالا زیر سایهاش،
چای میخورم هر روز.
فاطمه ی قشنگم💔
- ۸.۱k
- ۱۴ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط