{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فیلمش خدایی خداست خیلی خوبه <از اینجا به بعد متن اسپویل از ف...

کسی از فصل دومش خبر داره? میاد دیکه ایشالا???

کاش لایو اکشن هم مثل هوش مصنوعی انقدر شبیه باشه نه اینکه بری...

واهایییی خدااا

نظرت راجب مانستر? ندیدمش ولی بنظر شما ارزش دیدن داره?

وایییی خدااا پارهه

کسایی که این انیمه رو دیدن جالب بود یا نه?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط