{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"زندگی یک‌ وطن بهم بدهکاره که فقط توش به زندگی فکر کنم."

"زندگی یک‌ وطن بهم بدهکاره که فقط توش به زندگی فکر کنم." این دنیا یک زندگی به همه ما بدهکاره، به‌خاطر همه آن لبخندهایی که از ما گرفته شد، به‌خاطر امیدهایی که ستانده شد، به‌خاطر فردایی که تیره و تار شد. این دنیا تا همیشه یک زندگی به ما بدهکار است...
دیدگاه ها (۲۲)

دوست دخترم: اون حتما با دخترای دیگستهمون لحظه من:

زندگی یک وطن بهم بدهکاره که توش فقط به زندگی فکر کنم نه ترحی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط