{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش الان بودم،بین دوتا گنبد

کاش الان بودم،بین دوتا گنبد
رو سرم نم نم اونجا بارون میرد

#دلتنگ_حرم #امام_حسین
دیدگاه ها (۱)

🏴🏴🏴🏴🏴

نه برای برد و باخت آمده ای نه برای سبقت گرفتن!آمده ای بازی ک...

کاش الان تو بین الحرمین بودم و دغدغم این می بود که کدوم حرم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط