{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمی‌دانم دیگر چه بنویسم که از دوری تو چه ها برسرم آمد پدر

نمی‌دانم دیگر چه بنویسم که از دوری تو چه ها برسرم آمد پدر اگه بودی غم جرات نمی‌کرد به سراغم بیاید... روحت شاد فرشته آسمانیم..
دیدگاه ها (۳۲)

خدا چتوایده گیانم😔

. 😔😔

زخمی به دل افتاده آنرا مرهمی نیستبغضی نشسته در گلو ، راه دَم...

دائی جونم چجوری رفتنتو باورکنم دائی خوشتیپ و خوش قد و بالا م...

چپتر ششم

پارت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط