{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا این روزا حالم بده و درون خودم نگهش میدارم . کسی نمی

واقعا این روزا حالم بده و درون خودم نگهش میدارم . کسی نمی دونه چون من ظاهرا یه دختر شاد و پر انرژیم ولی کسی از درون من خبر نداره . من تویه همه ی جمع ها اضافه بودم و من اولویت کسی نیستم . کسی نمی دونه حالم بده ولی اگه کسی بفهمه هم کسی اهمیت نمیده :)
دیدگاه ها (۰)

ما قراره ۲۳ خرداد برای آخرین بار همو ببینیم 😭😭😭😭

این چالشه رو با دوست صمیمیم رفتم 🤣🤣🤣🤣🤣

تو این دنیا اگه آدمی درو نبود باید تعجب کرد.

من :

سلام بچه ها خوبید؟ وای انقدر حالم بده اقا من ی دوست داشتم تو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط