{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عرب و عجم

اگه قرار باشه به بهانه عرب و عجم بودن دشمنی کرد که مسیحی و یهودی ها هم نباید پیرو پیامبران خودشون باشن.

نکته ای که «دکتر انوشه» به اون اشاره ‌کرد

#ایران #اسلام #عرب #عجم #محرم
دیدگاه ها (۰)

مغز در حد ماهی

میگفت فقط میگه حسین . اما دل ادمو بدجور میبره

طایفه های استان کهگیلویه و بویراحمد

اگه قرار باشه به بهانه عرب و عجم بودن دشمنی کرد که مسیحی و ی...

فتوای حرام بودن سلاح هسته ای متن 4/4اما خب نه !فردا بیدار می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط