«تو قلب منی ولی بیرون از تنِ من🫀
«تو قلب منی ولی بیرون از تنِ من🫀
کاش میشد بودناتو ذخیره کرد
تا وقتایی که نیستی انقدر دلتنگ
بودنت نشم ‹🥺♥️›
میخوام بهت بگم که
تو بهترین رفیق منی و هیچکسی جا تو نمیگیره🫂🔐•»
https://wisgoon.com/maryam-777
https://wisgoon.com/azin_164
https://wisgoon.com/mahdidjfg
https://wisgoon.com/bts-vvjj
https://wisgoon.com/zeynab3734
کاش میشد بودناتو ذخیره کرد
تا وقتایی که نیستی انقدر دلتنگ
بودنت نشم ‹🥺♥️›
میخوام بهت بگم که
تو بهترین رفیق منی و هیچکسی جا تو نمیگیره🫂🔐•»
https://wisgoon.com/maryam-777
https://wisgoon.com/azin_164
https://wisgoon.com/mahdidjfg
https://wisgoon.com/bts-vvjj
https://wisgoon.com/zeynab3734
- ۵.۳k
- ۲۰ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط