{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا نامجون اومد ی حرفی زد گف از من و بی تی اس استفاده کنی

آقا نامجون اومد ی حرفی زد گف از من و بی تی اس استفاده کنید واسه دوست داشتن خودتون!:)
ولی شما ها خیلی از این حرفش سواستفاده کردین!
چجوری؟ اومدین هزاران هزار فیک ، وانشاتایی ک دیگه نگم خود مثبت ۱۸ ساله هاشم نمی‌خونن ، سناریو و...
ساختینو درست کردین فقد برای اینکه خودتون خوشحال و راحت باشین!:/
من خیلی رکم پس باهاتون راحتم باید بفهمید!این فندوم دیگه اون فندوم قدیم نیس چون الان نصف بیشتر ارمیا سنای 10 تا 15 ساله هان ک این فیکاوو وانشاتاوو اینارو می نویسن. اینکه شماها افسرده این ، کمبود محبت دارین ، اعتماد ب نفستون پایینه دلیل نمیشه بیاین پسرامونو اذیت کنید فقط ب خاطر اینکه جای خالیه کمبوداتونو پر کنین!😐💔
اگه حالتون بده برین پیش روانشناس برین کلاسای اعتماد ب نفس چمیدونم هرکاری میخاین بکنین اصن خودتونو بک*شین! این کارایی ک شماها میکنین از صد تا قت"لم بدتره!
یکم فقط یکم بهش فک کنین.
اونا ب شما چی یاد دادن؟
انقد بی رحم نباشین!
انقد اذیتشون نکنین!
حداقل اگه آدم نمیشین اسم خودتونو نزارین "آرمی" !💔
شماها از هیترا عم بدترین!
شماها آرمی نیستین،
شیطانین!🥲💔
یکم انسان باشین ب خاطر راحتی خودتون اونارو اذیت نکنین!
نمیدونین الان چه فشاری رو پسرامونه؟🙂💔
بجایی ک بهشون امید بدین حمایتشون کنید دارین بیشتر پشتشونو خالی میکنین!
اصکی برین ممنون میشم چون شاید از تو ۱۰۰‌ نفر ی نفر آدم شه:)
دیدگاه ها (۳۱)

این بشر:>>>>>>>

این د سوپ>>>>>هر چیز دیگه ای

فرند شیپ نامجین>>>

ی روز همتونو اینجا میبینم🙂🤍

وای جدن خنده دارینهمتونشبیه بچه ها رفتار میکنید جدنواقعا انق...

نسبت به سطح ویسکون زیادی دارم پست میزارم ولی خواستم بدونید ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط