{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حق نیستتتت؟؟

حق نیستتتت؟؟
😂😂😂😂🫤✋
دیدگاه ها (۵۳)

از چه برنامه ای خوشتون میاد؟

ی ادیت از اینستا:))کیا بلدن اینطوری ادیت بزنناین ادیت رو دوس...

نمی‌تونستم پصت بزارم همش خطا میداد ببخشید..

استوری های یاسمن💜

کسی حواسش به ما نیست، کسی حواسش به تو نیستتتت لامصب، نیستتت...

بیخودی نیستتتت

دختر نیستتتت فرشتهه ست فرستههه😭👍🏼

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط