{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ی مشت اسکل ریختن تو اینترنت و میگن بی تی اس فقط دو سه تا

ی مشت اسکل ریختن تو اینترنت و میگن بی تی اس فقط دو سه تا فن بچه سال داره و هیچی نیستن😂بعد جالب اینه به خودشون هم میگن سیگما😂😂😂😂😂وایییی خیلی خنده دارن😂ی جوری هم پست میزارن انگار خیلی خفنن و ارمیا ناراحت میشن بابت حرفشون😂😂ولی ما ارمیا فقط میخندیم به سوختن اونا که بوش همه جا پیچیده
دیدگاه ها (۳۸)

.... :/

اشتباه من

سلااااااااااااااامممم. حاجی یک اتفاق خیلی اصلا نمیدونم چی به...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط