{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ماییم که ب هیچ سرنجام خوشیم.راستی تو عاشقیت راکن و اسوده

ماییم که ب هیچ سرنجام خوشیم.راستی تو عاشقیت راکن و اسوده بخواب ما هوای کشور و مرز ها را داریم ک کسی به حریممان تجاوز نکند🖤😒فقط جوری زندگی کن ک حقه ما ب گردنت نیوفتد🖤
دیدگاه ها (۸)

چی دوس داری؟

تو چی هستی 😂😅من چیم

😃😃😃

😬😃😃

َ:ما به یه مختار نیاز داریمتا سرب داغ بریزه تو دهن بیعت کنند...

مافیای شیرین من[p21]....پارت نهایی.....

من عاشق نمیشم 🚫🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط