عفافگرایی
#عفافگرایی
#ازدواج_بهنگام
✴️ما سر دو راهی هستیم؛ یا باید بگوییم مردم به #راه_حرام بروید؛ هر چه بادا باد و یا #ازدواج_موقت را توصیه کنیم.
⭕️بحث بین انتخاب ازدواج موقت یا دائم نیست؛ بلکه بر سر انتخاب زنا و ازدواج موقت است.
📛اگر کسی گفت ازدواج موقت نه، یعنی زنا بله. بعد آیا ما می توانیم آن شخص زناکار را اعدام یا سنگسار کنیم؟
♨️آیا شما حاضر هستید به آن کسی که در نتیجۀ این فشار، مرتکب این عمل شد سنگ بزنید؟ #اسلام هم نگفته که این شخص را سنگ بزنید! چون کسی که دستش به ازدواج دائم نمیرسد، رجم (سنگسار) او صدق نمیکند و فقط باید به صد ضربه شلاق اکتفا کرد.
🔥اگر مجرای حلالی را ببندید، گناه باز شدن مجراهای حرام، گردنتان می افتد!
💥فرض کنید شما دریچۀ اطمینان چیزی را ببندید. بعد یکدفعه آن چیز #منفجر شود. شما میگویید من که منفجرش نکردم! خودش منفجر شد. در حالیکه این را تو بستی! اگر شما یک چوب کبریت در سوراخ دَرِ زودپز قرار دهی و یک #خانواده هم دور آن نشسته باشند، بعد این زودپز منفجر شود و همه اینها کشته شوند، شما #قاتل همه آنها هستید.
👤مرحوم آیت الله حائری شیرازی
https://www.hawzahnews.com/news/453260/
@umefafgaraei
#ازدواج_بهنگام
✴️ما سر دو راهی هستیم؛ یا باید بگوییم مردم به #راه_حرام بروید؛ هر چه بادا باد و یا #ازدواج_موقت را توصیه کنیم.
⭕️بحث بین انتخاب ازدواج موقت یا دائم نیست؛ بلکه بر سر انتخاب زنا و ازدواج موقت است.
📛اگر کسی گفت ازدواج موقت نه، یعنی زنا بله. بعد آیا ما می توانیم آن شخص زناکار را اعدام یا سنگسار کنیم؟
♨️آیا شما حاضر هستید به آن کسی که در نتیجۀ این فشار، مرتکب این عمل شد سنگ بزنید؟ #اسلام هم نگفته که این شخص را سنگ بزنید! چون کسی که دستش به ازدواج دائم نمیرسد، رجم (سنگسار) او صدق نمیکند و فقط باید به صد ضربه شلاق اکتفا کرد.
🔥اگر مجرای حلالی را ببندید، گناه باز شدن مجراهای حرام، گردنتان می افتد!
💥فرض کنید شما دریچۀ اطمینان چیزی را ببندید. بعد یکدفعه آن چیز #منفجر شود. شما میگویید من که منفجرش نکردم! خودش منفجر شد. در حالیکه این را تو بستی! اگر شما یک چوب کبریت در سوراخ دَرِ زودپز قرار دهی و یک #خانواده هم دور آن نشسته باشند، بعد این زودپز منفجر شود و همه اینها کشته شوند، شما #قاتل همه آنها هستید.
👤مرحوم آیت الله حائری شیرازی
https://www.hawzahnews.com/news/453260/
@umefafgaraei
۲.۰k
۲۴ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۱)
هنوز هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.