نوروز امسال بدون آقاچگونه تحویل شود...
نوروز امسال بدون آقاچگونه تحویل شود...
ماچندین سال است بعدازسال تحویل منتظرسخنرانی رهبربودیم.
چه غم بزرگی داریم موقع سال تحویل ازنبودنت آقاجان...💔
مــن چــگونه بــروم در ورقِ ســـال جــدیــد؛
که همه بودن تو مانده به تقویم قدیم💔
آقای من سلام!
آقای من، رهبر شهیدم
دوباره بوی بهار میآید و زمین دارد خودش را برای نو شدن آماده میکند. اما امسال، حال سفرههای هفتسین ما طور دیگری است. یک بغض سنگین، درست میان «یا مقلب القلوب» گلویمان را میفشارد.
یادم هست هر سال، چشم به قاب تصویر میدوختیم و گوش به طنین صدایت میسپردیم تا سالمان را متبرک کنی. منتظر بودیم تا با آن نگاه آرام و نافذ، «شعار سال» را برایمان بگویی و مسیر یک سال مجاهدت را ترسیم کنی. انگار تا تو نمیگفتی، بهار ما تحویل نمیشد.
حالا... در آستانهی سال نو، همهچیز مهیاست، اما جای آن کلام مقتدرانه و آن لبخند پدرانه خالی است.
درست است که امروز، فرزند صالح و برومندت ،درجایگاه امامت ،پرچم را با صلابت در دست گرفته است، درست است که راهت با حضور او پرقدرت مثل قبل ادامه دارد و جان ما فدای راه اوست... اما چه کنیم با این دل بهانهگیر؟
آقا جان، فرزندت بوی تو را میدهد، کلامش طنین کلام توست، اما دل ما هنوز ناباورانه تو را می خواهد. دل است دیگر،گاهی میان تمام منطقها، فقط بهانهی همان آغوشی را میگیرد که حالا در آسمانهاست.
رهبر غریب و شهیدم.
امسال بهار را با یاد خون پاک تو آغاز میکنیم. شعار سال ما، عهدی است که با راه تو بستهایم. گرچه جسمت میان ما نیست، اما از همانجا، از کنار سفرهی بهشتیات، برایمان دعا کن. برای ما و برای این راه دشوار که حالا میراث توست.
پدر آسمانیِ امت اسلام؛
دعا کنید، برای پیروزی و عاقبت بخیریِ
فرزندانتان، که ما بیشاز هر وقت و زمانی،
به دعای پدر محتاجیم .
ما یتیم شدهها را از یاد نبرید ..
- دختر کوچک و حقیرتان؛ مهدیا😔
این سالِ نو، هرچه هم که نوید شکوفه بدهد، باز گوشهای از دل آدم خالی است؛
مینویسم از آخرین لحظات سالِ 1404،سالی که آسمانش رنگ ایثار گرفت و زمینش،رنگ خونِ رهبر شهیدمان و دیگر شهدا..
در سالی که گذشت غم و اندوه بسیار حمل کردهام.غم هایی که نه تنها مرا دلمرده نکردهاند،بلکه مرا قویتر از قبل نمودهاند..
یک سال گذشت و من تغییر کردم،بزرگ شدم،رشد کردم؛دیگر شباهت بسیاری به من ِ یک سالِ پیش ندارم.
اهداف و آرزو هایی که سالِ گذشته برایم مهم و اولیت بودند،امسال دیگر به چشمم نمیآیند..
در سالی که گذشت عزیزانی از دست دادیم برای حفظ وطنمان؛عزیزانی که گرچه یادشان فراموشمان نمیشود اما امید به پیروزی،غم رفتنشان را تسلا میبخشد.وامید که جایِ خالیشان را با حفظ این انقلاب عزیز پر کنیم.
و انشاءالله که در سالِ جدید توفیق و روزی زیارت امامان ِ عزیز را داشته باشم؛
میخوام آرزو کنم سطح معنویت و اعتقاداتم و کیفیت شیعهبودم بالا برود و به خدا نزیدکتر بشوم،زیرا رسالت ما چیزی فراتر از این هاست..
امیدوارم سالِ دگر با ظهور آقایمان،سرورمان و مولایمان حضرت مهدی 'عج' گل باران شود..
پروردگارا نائب رهبر شهیدمان،آیتالله سید مجتبی خامنهای رهبر فرزانه و عالم جمهوری اسلامی ایران را حفظ بفرما.
به یاد ِ تمامی شهدا و عزیزانی که دیگر در کنارمان نیستند؛
خدا را شاکرم که سالی هرچند پر از سختی های بسیار،گذشت..بارالها از تو ممنونم که تنهایم نگذاشتی:)
با آرزویِ سالی سرشار از موفقیت،سلامتی،آرامش،معنویت و امیدبخش برایِ همه؛
غروب ِ جمعه|لحظهء تحویلِ سالِ 1405 شمسی.
سال نوی همگی مبارک.
انشاالله سالی پر از خیر و برکت باشه و در سال چهارصد و پنج جزو یاران امام زمان باشیم و ظهور آقا رو ببینیم. 🦋✨؛ نوروز شهیدان
آنان که جان دادندو یادشان باقی ماند مبارک؛
آنان که در پشت خاک ایران نگهبان ما هستند مبارک ؛
آنان که در دریا های دور جان دادند ماندن مبارک؛
آنان که در در دفاع از کشور جان و مال و روح میدهند مبارک؛
ایران سرزمینت اباد!سرزمین مردمان شجاع
آغاز سال ۱۴۰۵ مبارک باش رفقا❤️🩹
امیدوارم بهترین سال زندگیتون باشه..😊
#رهبر_شهید
ماچندین سال است بعدازسال تحویل منتظرسخنرانی رهبربودیم.
چه غم بزرگی داریم موقع سال تحویل ازنبودنت آقاجان...💔
مــن چــگونه بــروم در ورقِ ســـال جــدیــد؛
که همه بودن تو مانده به تقویم قدیم💔
آقای من سلام!
آقای من، رهبر شهیدم
دوباره بوی بهار میآید و زمین دارد خودش را برای نو شدن آماده میکند. اما امسال، حال سفرههای هفتسین ما طور دیگری است. یک بغض سنگین، درست میان «یا مقلب القلوب» گلویمان را میفشارد.
یادم هست هر سال، چشم به قاب تصویر میدوختیم و گوش به طنین صدایت میسپردیم تا سالمان را متبرک کنی. منتظر بودیم تا با آن نگاه آرام و نافذ، «شعار سال» را برایمان بگویی و مسیر یک سال مجاهدت را ترسیم کنی. انگار تا تو نمیگفتی، بهار ما تحویل نمیشد.
حالا... در آستانهی سال نو، همهچیز مهیاست، اما جای آن کلام مقتدرانه و آن لبخند پدرانه خالی است.
درست است که امروز، فرزند صالح و برومندت ،درجایگاه امامت ،پرچم را با صلابت در دست گرفته است، درست است که راهت با حضور او پرقدرت مثل قبل ادامه دارد و جان ما فدای راه اوست... اما چه کنیم با این دل بهانهگیر؟
آقا جان، فرزندت بوی تو را میدهد، کلامش طنین کلام توست، اما دل ما هنوز ناباورانه تو را می خواهد. دل است دیگر،گاهی میان تمام منطقها، فقط بهانهی همان آغوشی را میگیرد که حالا در آسمانهاست.
رهبر غریب و شهیدم.
امسال بهار را با یاد خون پاک تو آغاز میکنیم. شعار سال ما، عهدی است که با راه تو بستهایم. گرچه جسمت میان ما نیست، اما از همانجا، از کنار سفرهی بهشتیات، برایمان دعا کن. برای ما و برای این راه دشوار که حالا میراث توست.
پدر آسمانیِ امت اسلام؛
دعا کنید، برای پیروزی و عاقبت بخیریِ
فرزندانتان، که ما بیشاز هر وقت و زمانی،
به دعای پدر محتاجیم .
ما یتیم شدهها را از یاد نبرید ..
- دختر کوچک و حقیرتان؛ مهدیا😔
این سالِ نو، هرچه هم که نوید شکوفه بدهد، باز گوشهای از دل آدم خالی است؛
مینویسم از آخرین لحظات سالِ 1404،سالی که آسمانش رنگ ایثار گرفت و زمینش،رنگ خونِ رهبر شهیدمان و دیگر شهدا..
در سالی که گذشت غم و اندوه بسیار حمل کردهام.غم هایی که نه تنها مرا دلمرده نکردهاند،بلکه مرا قویتر از قبل نمودهاند..
یک سال گذشت و من تغییر کردم،بزرگ شدم،رشد کردم؛دیگر شباهت بسیاری به من ِ یک سالِ پیش ندارم.
اهداف و آرزو هایی که سالِ گذشته برایم مهم و اولیت بودند،امسال دیگر به چشمم نمیآیند..
در سالی که گذشت عزیزانی از دست دادیم برای حفظ وطنمان؛عزیزانی که گرچه یادشان فراموشمان نمیشود اما امید به پیروزی،غم رفتنشان را تسلا میبخشد.وامید که جایِ خالیشان را با حفظ این انقلاب عزیز پر کنیم.
و انشاءالله که در سالِ جدید توفیق و روزی زیارت امامان ِ عزیز را داشته باشم؛
میخوام آرزو کنم سطح معنویت و اعتقاداتم و کیفیت شیعهبودم بالا برود و به خدا نزیدکتر بشوم،زیرا رسالت ما چیزی فراتر از این هاست..
امیدوارم سالِ دگر با ظهور آقایمان،سرورمان و مولایمان حضرت مهدی 'عج' گل باران شود..
پروردگارا نائب رهبر شهیدمان،آیتالله سید مجتبی خامنهای رهبر فرزانه و عالم جمهوری اسلامی ایران را حفظ بفرما.
به یاد ِ تمامی شهدا و عزیزانی که دیگر در کنارمان نیستند؛
خدا را شاکرم که سالی هرچند پر از سختی های بسیار،گذشت..بارالها از تو ممنونم که تنهایم نگذاشتی:)
با آرزویِ سالی سرشار از موفقیت،سلامتی،آرامش،معنویت و امیدبخش برایِ همه؛
غروب ِ جمعه|لحظهء تحویلِ سالِ 1405 شمسی.
سال نوی همگی مبارک.
انشاالله سالی پر از خیر و برکت باشه و در سال چهارصد و پنج جزو یاران امام زمان باشیم و ظهور آقا رو ببینیم. 🦋✨؛ نوروز شهیدان
آنان که جان دادندو یادشان باقی ماند مبارک؛
آنان که در پشت خاک ایران نگهبان ما هستند مبارک ؛
آنان که در دریا های دور جان دادند ماندن مبارک؛
آنان که در در دفاع از کشور جان و مال و روح میدهند مبارک؛
ایران سرزمینت اباد!سرزمین مردمان شجاع
آغاز سال ۱۴۰۵ مبارک باش رفقا❤️🩹
امیدوارم بهترین سال زندگیتون باشه..😊
#رهبر_شهید
- ۱۳.۲k
- ۲۹ اسفند ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط