{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه جایی خوندم که می گفت:

یه جایی خوندم که می گفت:
دنیا مثل مامانت نیست صبح سرش داد بزنی و شب واسه شام صدات کنه؛ دنیا ولت میکنه تا از گشنگی بمیری.
چقدر حس کردم اینو..:}
دیدگاه ها (۲)

وایب بهشتی:

بگیر بخواب، کسی تخ.مشم نیس که تو چقدر داری اذیت میشی.🙌🏻

من سیگارمم ترک کردم🙌🏻

my mind:

تک پارتی از جونگکوک ویو کوک سلام من جونگکوک و دو سال با ات ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط