{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فالو کنید

تکرار هر شب: 😅
ب درک ک تنهام:)
ب درک ک کسی دوصم نداره:)
ب درک ک بود و نبودم برای کسی مهم نیس:)
ب درک ک کسی حالمو نمیپرسه:)
ب درک ک تا ب کسی پی ام ندم بم پی ام نمیده:)
اصن میدونی چیه ب درک ک برای کسی مهم نیصم #حتی خانوادم:)
دیدگاه ها (۳)

فالو کنید

فالو کنید

فالو کنید

از وقتایی که عصبیم و بعدش گریم میگیره متنفرم.

نومیدی

حقیقتش الان با خودم فک کردم بهتره اینو بهتون بگم.. یه مقدار ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط