{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

𝖐◍•ᴗ•◍𝖉𝖗𝖆𝖒𝖆

𝖐◍•ᴗ•◍𝖉𝖗𝖆𝖒𝖆
کیدارمر ها دستا بالا
من خودم صدای جادو رو خیلی دوس داشتم....



خشت اومد فالو کن بیب
دیدگاه ها (۰)

𝖐◍•ᴗ•◍𝖉𝖗𝖆𝖒𝖆ولی وو مین یه چیز دیگس.....

سیدراما

من خودم اس دو رو خیلی دوس داشتم😭✨باکوگو جان تو اس یک سو حاضم...

☆𝓗𝓮𝓵𝓵𝓸☆

(یک فنجان قهوه همراه با کیک کارامل)پارت ۶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط