{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عیبابا...دوتا مادرجنده داشتن باعث تنفر من نسبت به دف نوت

عیبابا...دوتا مادرجنده داشتن باعث تنفر من نسبت به دف نوت میشدن...ولی خب ارزش نداره...یک خیانتکار مادرجندست...چرا انیمه ای به این خوبی باید تقاص مادرجندگی اونا و خیانت اون حرومزاده رو پس بده؟🤙🏻🙂‍↕️🎀
دیدگاه ها (۲)

در وصف این ادیت من حرفی ندارم... قشنگه😭🎀

Çok Yorgunum...خیلی خستم...

نورمن من چرا نمیای به دیدنم...لالای لای لالای لای لالای لای ...

Us VS us

وقتی اون یه....(درخواستی)

p27دیانا : خیلی خوش گذشت بهم بعد کلی مدت متیو : منم همنطور ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط