{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

| اگر دنیا رو به پایان بود |

New edit🥃
.
Song:die whot smile
.
ادیتی که واقعا دوستش دارم♡>

#سگ_های_ولگرد_بانگو#ادیت_متن‌دار
دیدگاه ها (۴۰)

| قد و بالای تو رعنا رو بنازم |

| برام امن نبود که عاشقت بشم |

| رول های انیمه ایم |

| برادر لویی |

die with a smile...#song #music #love #vibe #good_vibe #edit

:)"بهت کل دنیا رو میدم و هر کاری میکنم تا لبخندت رو ببینم..#...

بهترین ترند سال واقعا این بود🤓☝که البته دیگه نمیبینمش🗿ولی خد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط