{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی آیدلم به خاطر مااا با دو درصد شارژ توی لایو میمونع ت

وقتی آیدلم به خاطر مااا با دو درصد شارژ توی لایو میمونع تورو میخوام چیکارر؟
دیدگاه ها (۳)

ولی نامجونییی قلب منههه:)✨💘

یااا یعنی چی نمره ندادی به جوابممم؟!

بچم نمیتونه بخونههه یکم یواشش✨😂

حیحییی😂💅

من میخوام بهت افتخار کنم نه به خاطر قبول شدنت توی بهترین دان...

استری کیدز

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط