{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ چیزی سخت تر از مرگ داداشم نبود برام... ای کاش مرد بود

هیچ چیزی سخت تر از مرگ داداشم نبود برام... ای کاش مرد بودم اون روزی که تو رو تو خاک گذاشتن نمی دیدم
ای چیزی میخام بگم به تموم خواهرای
دنیا لطفاً قدر داداش تون بدونین چون خیلی زود دیر میشه 💔
دیدگاه ها (۱)

آدما میان و میرن اما اونی که آدم تو باش موندنی

بچه های کالاپ باز نظرتون در مورد بازیم چیه ❓

والله به کران الان وضعیت هم این مگه نه داشت🤞

ویدیو رو ول کنید کپشنو عشقههههه

ادامه پارت ۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط