{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عاشقــــــــــــــی را بلد نیستم...

عاشقــــــــــــــی را بلد نیستم...
اما تا دلت بخواهد ...
بی احتیاط دوستت می دارم..!!
طوری دوستت می دارم که هر شب
با چشم عاشقانه نگاهت می کنم...
با چشم فراوان صدایت می کنم...
با چشم بی صدا میبوسمت....
با چشم عاشقانه می بارمت...
و با چشـم بی آنکه در کنارم باشی..
عاشقانه آغوشت را لمس می کنم
دیدگاه ها (۲۴)

هایده عزیز روحش شاد ❤️

هایده عزیز روحش شاد

سلام عزیزانم صبحتون بخیر و شادی

امید عزیز ❤️

.عاشقــــــــــــــی را بلد نیستم...اما تا دلت بخواهد ...بی ...

❤️ℒℴνℯ❤️همین که باشی و تنها نباشم همین که باشی و دوستت داشته...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط