شاید بگی چقدر روانی که دوتوره رو با سندرون شیپ میکنی دوت
شاید بگی چقدر روانی که دوتوره رو با سندرون شیپ میکنی دوتوره سندروم رو کشته چرا این کار رو میکنی؟
من:«چون داره خفه اش میکنه به هم نزدیکن بعد چون دوتوره بهش هم گفته رفیق و خب سندرون هم ازش متنفره پس شیپ هاهاهاها
من:«چون داره خفه اش میکنه به هم نزدیکن بعد چون دوتوره بهش هم گفته رفیق و خب سندرون هم ازش متنفره پس شیپ هاهاهاها
- ۳۳۵
- ۰۱ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط