{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستت دارم تایگرم .....

دوستت دارم تایگرم .....
نمیزارم حتا غم ببینی .....
اگه کسی ازیتت کرد بیا و بهم بگو ...
من هیچ فقط ازت خسته نمیشم
دیدگاه ها (۳)

دوستتت دارم تایگرم

من و بیبیم....

عاششششقتممم بیبی تایگرممم هیچ وقت ولت نمیکنممممم

بیبی حتا تو خوابتم نمیبینی که ولت کردم

بغلم کن تو گوشم بگو اگه خسته ای بیا کربلا ...💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط